środa, 27 października 2010

Konto LIVE


-->



Korzystając z tego, że wczoraj miałem wolny wieczór postanowiłem zorientować się jakich brokerów mamy do dyspozycji w ofercie ZuluTrade .
Interesowali mnie Brokerzy, którzy pozwalają grać na mikrolotach (w końcu to mają być na razie testy, więc nie ma potrzeby ryzykowania dużego depozytu). Innym kryterium było dobre powiązanie z Zulutrade .
W sumie Brokerów spełniających to wymaganie było tylko...... 1 (słownie jeden :P ) Więc dużo roboty ze sprawdzaniem nie miałem :)
Wybrałem Greckiego AAAFx.


Jego zalety to min:
  •   Bardzo dobre zintegrowanie z ZuluTrade (transakcje otwierane są prawie równocześnie z tymi, których dokonuje wybrany przez nas dostawca sygnału – minimalizuje to ryzyko, że wykonane transakcje na koncie dostawcy na naszym koncie będą stratne – dotyczy to głównie dostawców, którzy skalpują czyli ich transakcje są bardzo dynamiczne i zysk rzadko przekracza 10 pips).
  •  Otwarcie konta jest bardzo proste i zajmuje 5 minut. Potrzebny jest tylko skan dokumentu ze zdjęciem i jakiś dokument potwierdzający miejsce zamieszkania np rachunek za prąd.
  • Minimalny depozyt 300$   
  • Nie musimy przesyłać żadnych oświadczeń do ZuluTrade (u innych Brokerów musimy przesłać oświadczenie, że zgadzamy się podnieść spred o 1 pips )
  •  Dostajemy bonus +10% do pierwszej wpłaty.
Konto w AAAFX założysz
tu :)

Pierwsze testy na koncie LIVE planowałem rozpocząć dopiero od koniec roku 2010 ale konto LIVE z rozpędu już założyłem, depozyt czeka na zaksięgowanie (300$+30$ bonusu). Założenie konta trwało 10 min (nie miałem przygotowanych skanów dowodu osobistego). Środki wpłaciłem za pomocą karty debetowej/kredytowej ale były opcje płacenia przelewem z banku (szybkim również).
Po zaksięgowaniu skonfiguruje konto i przeprowadzę testowe operacje.
Dokładna instrukcja jak założyć konto LIVE na przykładzie Brokera AAAFx jest już dostępna.


Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!


Osoby które odwiedziły tą stronę znalazły ją szukając:

16 komentarzy:

  1. Wielka szkoda, że nie sprawdziłeś innych brokerów jak współdziałają z Zulutrade bo AAAFx ma swoje wady. Przede wszystkim mają mały wybór instrumentów (żadnych towarów rolnych, ani surowców poza ropą , złotem i srebrem). Do tego to grecki broker, a Grecja obecnie nie jest dobrym miejscem do inwestowania ze względu na zbliżające się jej bankructwo i wtedy gwarancja depozytów będzie nie warta funta kłaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sytuacja w Grecji nie ma żadnego wpływu na brokera który ma tam siedzibę. Klientami nie są głównie Grecy ale użytkownicy Zulutrade z całego świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatkowo dodam że pieniądze klientów trzymane są w dwóch bankach i tylko jeden jest grecki. O wyborze banku decyduje klient. W związku z sytuacją w Grecji proponował bym wybór Banku of Scotland.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie są wady tego brokera? Ile kosztuje wypłata środków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłata za wypłatę to 25USD niezależnie od wypłacanej kwoty.
      Jak do tej pory żadnych problemów z nimi nie miałem. Jak by się coś pojawiło to od razu o tym wpis będzie.

      Usuń
  5. zanim znalazłem Twoj blog próbowałem podpisać umowę z Admirals Market.

    W umowie było wyraźnie napisane, że depozyt nie wystarcza. W przypadku większych strat mogę odpowiadac własnym majątkiem. Jak to wygłąda u brokera, którego polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U brokera aaafx gdy pozycje zejdą za nisko w stosunku do depozytu to są automatycznie zamykane (czyli depozyt wystarcza).
      Ale przy odpowiednim zarządzaniem kapitałem taka możliwość nie powinna się zdarzyć nigdy.

      Usuń
  6. Da sie gdzies na stronie blokera aaafx sprawdzic stan konta czy tylko na zulutrade to widac? i czy da sie sprawdzic czy bonus został przekazany jak tak to gdzie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety stan konta możesz tylko sprawdzić na MT lub Zulutrade.
      Ostatnio sami z siebie bonusu nie przyznają, trzeba się o niego upomnieć.
      W zakładce "funds" w panelu klienta AAAFx widać wszystkie wpłaty, bonus też będzie tam wyszczególniony :)

      Usuń
  7. w jaki sposób można w AAAFx wypłacić środki? czy jest możliwość łatwej wypłaty poprzez stronę internetową lub platformę Zulutrade? u mojego obecnego brokera tylko telefonicznie, jeżeli w AAAFx też to czy jest infolinia w języku polskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała procedura jest bardzo prosta i wszystko załatwia się przez internet, nie trzeba nigdzie dzwonić.
      Wypłatę środków z AAAFx opisałem min. we wpisie http://projektzulu.blogspot.com/2014/03/arbitraz-eurusd-pierwsza-wypata.html

      Usuń
  8. Mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego pomimo dodatnich pipsów tracę? To nie rolowanie godzina 21 kilka sekund po otwarciu transakcji http://scr.hu/0ff3/alt1z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest oczywisty błąd.
      Zdarzało się że miałem takie sytuacje, błędnie wyświetlały się pozycje np. pozycje które już były zamknięte nadal się wyświetlały.
      Wystarczyło tylko przelogować się i wszystko wracało do normy.
      Takie błędne wyświetlenia nigdy nie przekładały się na błędy w ogólnym rozliczeniu (na stan konta).
      Zawsze zostaje też złożenie reklamacji (szybko i zazwyczaj porządnie rozwiązują sprawe )

      Usuń
    2. faktycznie teraz zauważyłem, że powiadomienia o zamknięciach pozycji przychodzą już poprawione na telefon. Dzięki

      Usuń
  9. Problem z AAAFx jest taki ze konta klientow nie sa osobno segregowane [ wiec jak Grecja upadnie i AAAFx wraz z nia to zgodnie z prawem pieniadze klientow tez.

    Druga sprawa czy dany broker ma tak zwany negative balance protection. Jesli ma to nie musimy odpowaidac majatkiem, ponad to co zdeponujemy u brokera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie wiązał automatycznie bankructwa Grecji z bankructwem AAAFx, oczywiście jest prawdopodobne (osobiście uważam że mało prawdopodobne bo jak na razie broker i ZuluTrade mają świetne wyniki finansowe) ze AAAFx może zbankrutować ale nie będzie to spowodowane bankructwem Grecji. Już bardzo dawno pieniądze na depozyt nie wpłaca się do Greckiego banku tylko do Royal Bank of Scotland.

      Usuń