czwartek, 27 stycznia 2011

Problemy biorców sygnału.

Do napisania tego posta skłonił mnie mail Grzegorza.

Napisał:
"W załączniku nasz screena z mojego demo rachunku gdzie wynika że BELONGTOYOU otworzył 2 pozycje których nie mogę znaleźć w jego rzeczywistych wynikach."

 Powyżej ten screen.
Grzegorz podejrzewa że jest to celowe działanie mające na celu zachęcenie użytkowników kont Demo do zakładania kont LIVE. Na szczęście nie jest to celowe działanie Zulutrade ale problem jest i to spory...

Ja znalazłem u tego dostawcy te transakcje, screen poniżej.


Rożnica w datach zamknięcia jest spowodowana niedostarczeniem sygnału zamknięcia pozycji na konto demo Grzegorza. To że pozycja jest zyskowna to przypadek, równie dobrze mogło być -300pis ( osobiście na koncie demo miałem taką sytuacje pozycja traciła już ponad 100pipsów a dostawca miał już ją dawno zamkniętą ).
Na koncie LIVE na szczęście nie miałem takiej sytuacji chociaż słyszałem że takie sytuacje mogą się zdarzyć.

Należy pamiętać aby w ustawieniach rachunku zaznaczyłeś opcję monitoruj moje konto :
Ta opcja oferuje dodatkowy poziom ochrony  konta. Chroni kapitał poprzez zamykanie transakcji, których zamknięcie było oczekiwane, lecz pozostały one niezmiennie na rynku wskutek odrzucenia lub niedostarczenia jednego lub więcej sygnałów Twojemu brokerowi. Zaznaczając tę opcję, upoważniasz ZuluTrade do zamknięcia wszelkich transakcji w momencie osiągnięcia minimalnej dopuszczalnej straty lub dowolnego zysku, w przypadkach gdy jest to możliwe.

Według mnie ta opcja dla bezpieczeństwa powinna być włączona.
Ja używam brokera AAAFX ma najlepsze powiązanie z zulutrade. 
( Więcej na temat zalet brokera AAAFx

Kolejnym problemem spowodowanym niedostarczeniem sygnału jest to na co zwrócił uwagę mi Paweł:
"Jedynym minusem są tzw. missing trades, czyli transakcje które otwierają się u dostawcy, lecz nie otwierają się one u mnie, na szczęście występują one rzadko i nie powodują znacznych strat."
"Nigdy nie miałem problemów z pozycjami które się nie zamykają, tylko były pozycje które się nie otwierały oraz gdy dostawca otwierał zlecenie oczekujące (a SystemsFX Live często gra na oczekujących), to w momencie gdy u niego została otwierana pozycja, to u mnie dalej figurowało jako oczekujące. Bywało też czasem tak, że dostawca pozycję miał otwartą, a u mnie nic nie było, jednak gdy spojrzałem w raport u brokera to okazało się że pozycja została prawidłowo otwarta. "

Ja miałem natomiast taką sytuacje że dostawca u siebie skasował zlecenie oczekujące a u mnie ciągle było wyświetlane (aktywne?)
Zulutrade musi jeszcze trochę popracować nad kwestiami technicznymi a na razie zalecam zasadę ograniczonego zaufania i monitorować swoje konto LIVE.
Na szczęście sytuacje opisane powyżej są rzadkością, ja do tej pory żadnej straty z tego powodu nie doznałem.

W komentarzach proszę o wpisywanie jakie wam dziwne sytuacje się przytrafiły podczas testowania Zulutrade.


Przetestuj Zulutrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

3 komentarze:

  1. U mnie zdarzały się missing trades, ale po reklamcji wszystko jest ok.
    (konto LIVE)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sie dzieje ponieważ nie zawsze sygnał zamknięcia dociera do odbiory sygnalu.

    BELONGTOYOU - zamknął te pozycje z zyskiem + 12 pipsów do Ciebie sygnał nie dotarł ( tak zwany zbłąkany sygnał) teraz zulu już ma jakieś zabezpieczenie przed takimi zbłąkanymi sygnałami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i Zulutrade ma jakieś zabezpieczenia, ale nie od dziś wiadomo że kontrola to najwyższa forma zaufania :)

    OdpowiedzUsuń