niedziela, 5 czerwca 2011

Fundamentalna.net


Po wpisie o wypłacie środków z karty kredytowej mbanku będzie to drugi wpis z cyklu nie samym Zulutrade człowiek żyje :)
Dziś opisze platformę do analizy fundamentalnej spółek z GPW stworzoną przez  kolegę bloggera, prowadzącego bloga 10% rocznie.
Platforma została upubliczniona na początku roku i od razu ją dodałem do polecanych stron bo uważam, że jest warta uwagi a poza tym jest to jedno z kilku takich narzędzi na polskim rynku (w.g mnie najlepsze).
Dzisiejszy wpis na dotyczyć testu jaki przeprowadziłem za pomocą platformy Fundamentalna.net
Co prawda obecnie jestem misiem i od akcji trzymam się z daleka ale miałem wolną gotówkę i postanowiłem wypróbować możliwości platformy.



-->


Nie chciało mi się nawet wgłębiać w możliwości narzędzia ( wszystkie wskaźniki, opcje wyszukiwania są dostępne w zakładce wskaźniki, dużo informacji jest też na blogu 10% rocznie ) po prostu wybrałem ze strony głównej najbardziej niedowartościowaną spółkę z najlepszym rankingiem: Netia miała ranking A+
Zakupiłem 940 akcji po cenie 5,30 PLN i czekałem ( niezadługo :D )


Jak widać do zakupów użyłem darmowego mMaklera oferowanego przez mBanku który na moje potrzeby jest wystarczający.
Obecnie Netia kosztuje ok 5,75 PLN i myślę że jeszcze nie pora sprzedawać...

 
Widzę potencjał tego narzędzia i w wolnych chwilach staram się nauczyć wykorzystywać jej  możliwości.
Co prawda nie planuje już w tym roku kupować akcji ( na razie w centrum mojego zainteresowania znajduje się  Zulutrade, Kokos  i konto oszczędnościowe do lokowania środków z kk m banku ) ale jak przyjdzie już wyczekiwana przeze mnie spora korekta to zakupy będę opierał właśnie na tym narzędziu.


Przetestuj Zulutrade na koncie demo już teraz!
  ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz