sobota, 30 lipca 2011

Zulutrade - Podsumowanie lipca.

Wczoraj minął 36 tydzień testów platformy Zulutrade, był to zarazem ostatni tydzień lipca.
Po fatalnym wyniku z tygodnia 35, lipcowy wynik zależał od wyczynów dostawców z tego tygodnia.
Na szczęście wszyscy dostawcy stanęli na wysokości zadania i zadbali aby kolejny miesiąc zakończył się zyskiem.

Wynik 6,8% jest dużo niższy niż ten z czerwca, ale mimo że nie wypracowałem wyniku 10%  do którego dążę od początku testów Zulutrade jestem usatysfakcjonowany. Dotychczasowe wyniki są na tyle zachęcające, że postanowiłem systematycznie ponosić depozyt na swoim prywatnym koncie Zulutrade.

Zulutrade - Lipiec 2011


Wyniki jak widać są bardzo wyrównane, ale dostawcy najbardziej ryzykowni ponownie wypracowali największy zysk.

Zulutrade - Lipiec 2011

SystemsFX LIVE miał rewelacyjny miesiąc gdyby udało mi się odwzorować jego wynik na swoim koncie wynik był by przynajmniej dwukrotnie wyższy. Niestety moje błędy z tygodnia 34 i kilka pozycji które nie zostały otwarte u mnie a dostawcy przyniosły duży zysk spowodowały że dostawca ma 10krotnie lepszy wynik...  Ale przynajmniej mam satysfakcje, że od bardzo długiego czasu aktywnie polecam wam tego dostawce i wiem że kilka osób skorzystało z tych rekomendacji.



Forex Cruise Control  standardowo osiągnął dużo lepszy wynik niż ja. Na swoim prywatnym koncie gdzie również używam tego dostawce zmieniłem trochę ustawienia. A mianowicie pozwalam mu otwierać 5pozycji ale zmniejszyłem o połowę wielkość pozycji. Zobaczymy jakie będą efekty tej zmiany... 

Zulutrade -lipiec, wyniki dostawcy SystemsFX LIVE

Z powyższego wykresu widać w których miejscach wykresy się rozjechały. Kluczowy tu był 34 tydzień w którym ręcznie zamknąłem 2 pozycje dostawcy SystemsFX które przyniosły mu kolosalne zyski.
Ufam, że w sierpniu powtórzy swój wynik i szybko wróci na pierwsze miejsce rankingu.

Zobacz także:
Zulutrade Czerwiec
Zulutrade Maj
Zulutrade Kwiecień

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz na pewno większe doświadczenie niż jak możesz mi doradzić jakie ustawienia zrobić dla dostawcy SystemsFX LiVE - dla depozytu 300$. Wiem z twojego bloga ze jest to mały depozyt ale chciał bym od takiego zacząć. Konto mam w AAAFX mogę otwierać pozycję 0.01 lota.

    OdpowiedzUsuń
  3. 300$ jest wystarczającym depozytem jeżeli chcesz naśladować tylko jednego dostawce stosującego w miarę bezpieczną strategie.
    Dostawca SystemsFX LiVE maksymalnie otwierał 6 pozycji, chociaż przeważnie 3( dlatego tyle mu pozwalam otwierać pozycji) ustawiając mu sl=100pipsów osiągałem lepsze wyniki niż dostawca (zwłaszcza w gorszych okresach) ale gdy chcesz dokładnie odzwierciedlać jego strategie to sl ustaw na 150pipsów.
    Jeżeli jesteś początkujący zalecał bym abyś nie przekraczał poziomu 50% na wskaźniku Margin Call -o- meter.
    W zależności od tego ile pozwolisz mu otwierać pozycji i na jakim poziomie ustawisz SL wyjdzie Ci wielkość pozycji jaką bezpiecznie możesz mu pozwolić otwierać.

    OdpowiedzUsuń