sobota, 6 października 2012

Zulutrade - Podsumowanie września.





Początek weekendu to odpowiedni czas aby zmobilizować się do napisania zaległego podsumowania wrześniowych wyników mojego konta ZuluTrade.
Wrzesień był trzecim miesiącem testowania sposobu wyboru dostawców sygnału ("Jak wybieram dostawców sygnału ZuluTrade"). I zgodnie z tym co mówi przysłowie, do trzech razy sztuka, udało mi się przełamać złą passe. Wrzesień zakończyłem symbolicznym zyskiem 4.56$


Zysk symboliczny ale jakże pokrzepiający i potwierdzający tendencje wzrostową (a może tylko ja to widzę? :/ )...
Z wykresu widać, że miesiąc bardzo nierówny. Do 22 września byłem przekonany że znowu zanotuje stratę ale wtedy do roboty wzięli się Money Hunter i TradeGuru a nawet obudził się  SELL GBP Wonderful który do połowy miesiąca nie otworzył żadnej pozycji.
Za całą stratę odpowiedzialny jest HighProfitFactor który od początku przynosi mi straty.


To kolejny miesiąc w którym wyniki na moim koncie są dużo gorsze niż dostawcy  HighProfitFactor.
Różnica jest kolosalna i korzystając z wolnej chwili  muszę sprawdzić czy znowu ZuluTrade nie straciła jakiegoś sygnału tak jak w ubiegłym miesiącu. Reklamacja w AAAFx została rozpatrzona bardzo szybko i od razu  25$ zostało doliczone do mojego konta.
Niestety w październiku pożegnam się z dostawcą  HighProfitFactor nie pasuje do mojej strategi (max 3 pozycje).


Pozostałe ustawienia mojego konta testowego ZuluTrade pozostają beż zmian, na miejsce HighProfitFactor nie dołączam żadnego dostawy sygnałów.


Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

2 komentarze:

  1. ja od kilku dni testuje na swoim koncie demo dostawce "forexlions2". ma 85% skutecznosci, srednie pipsy: 11, najwieksza obsuwa to 102 pipsy, ostatnio ustawia SL na poziomie -50 pipsow. w ostatnich tygodniach prawie wszystkie jego transakcje konczyly sie zyskiem. niestety wczorajsze to same straty. dziennie otwiera bardzo duzo transakcji (powyzej 20). ja biore od niego max 4. ciekawe jak sie sprawdzi na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj na parze euro/usd był gwałtowny ruch w górę więc dużo dostawców poniosło straty. Moi dostawcy ZuluTrade również obstawiali SELL i zysk z 38$ zmalał mi do 9$ :(
    Więcej szczegółów w podsumowania października.

    OdpowiedzUsuń