niedziela, 11 listopada 2012

ZuluTrade -Podsumowanie października.

Dziś będzie mocno spóźniony wpis z podsumowaniem miesięcznych wyników moich dostawców sygnału na koncie ZuluTrade.
Za napisanie go zabierałem się już kilka razy ale zawsze coś innego absorbowało moją uwagę.
Najbliżej sukcesu byłem pierwszego listopada, zrobiłem screeny z mojego konta wrzuciłem je na serwer, zmieniłem ustawienia  i...
wyszedłem na cmentarz :)






Październik był czwartym miesiącem testowania sposobu wyboru dostawców sygnału ("Jak wybieram dostawców sygnału ZuluTrade"). Wrzesień zakończyłem symbolicznym zyskiem 4.56$ natomiast październik symboliczną stratą -6,46$. Niestety cały czas nie wygląda to tak jak bym sobie tego życzył.



Za nie najlepszy wynik jest odpowiedzialny dostawca sygnału TradeGuru który "wypracował" stratę ponad 40$. Z  dostawcą tym już się pożegnałem.




Z wyników dostawców sygnału Money HunterSELL GBP Wonderful  jestem bardzo zadowolony, osiągnęli przyzwoite zyski i uratowali wynik. W listopadzie na moim koncie dam się wykazać dwum nowym dostawcom sygnału : TANK444 i Ashura (który bardzo rzadko otwiera pozycje).


Jak zapewne większość z was już zauważyła platforma ZuluTrade zmieniła trochę szatę graficzną.
Nowa strona jest bardziej przejrzysta i zachęcam wszystkich do zapoznania się z nią.


Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:) Ja również próbuję sił z ZuluTrade od 2,5 miesiąca z kapitałem początkowym 815 Euro. Chciałbym również podzielić się moim wynikiem za październik http://i49.tinypic.com/2m6ahas.jpg Jednak ogólny zysk na moim koncie na 31 październik to 98 euro ze względu na straty ze września :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ZuluTrade daje całkiem dobre wyniki, ale zawsze trzeba zachować ostrożność i zdrowy rozsądek nie można polegać w stu procentach na sygnałach. forexmaniak.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie na sygnałach a na dostawcach nie polegajmy w 100%. Trzeba poświęcić trochę czasu i przyłożyć się do wyboru a następnie kontrolować czy nic nie zmieniają w stylu inwestowania lub/i nie mają gorszego okresu.
    U mnie to zaczyna działać, najlepiej o tym świadczy np. wynik za grudzień +9,5% a styczeń zapowiada się równie dobrze (jak nie lepiej).

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że Twoje podejście do tematu jest właściwe.
    Zresztą poświęcenie jednego, dwóch dni w miesiącu aby przejrzeć dostawców sygnałów z Zulutrade nie jest zbyt wymagającym zadaniem w stosunku do ewentualnych zysków.

    OdpowiedzUsuń