poniedziałek, 10 grudnia 2012

ZuluTrade - podsumowanie listopada.

Minął już piąty miesiąc testowania ma moim koncie ZuluTrade autorskiego sposobu wyboru dostawców sygnału.
Wszystkich którzy chcieli by zapoznać się z kryteriami wyboru odsyłam do wpisu "Jak wybieram dostawców sygnału ZuluTrade".

Listopad wypadł całkiem przyzwoicie.
Zysk 25,7$ jest najlepszym wynikiem odkąd postanowiłem aktywnie testować dostawców sygnałów ZuluTrade (po miesiącu wyniki każdego dostawcy sygnałów  jest dokładnie sprawdzane i Ci co sobie nie radzą są zastępowani przez innych - cała koncepcja była opisana we wpisie "ZuluTrade - podsumowanie czerwca").



Cały zysk został wypracowany przez 2/3 miesiąca, ostatnia transakcja została zamknięta 22.11.
Przez resztę miesiąca dostawcy kisili stratne pozycje sell  
Money Hunter na  parze EUR/GBP
TANK444 na  parze EUR/USD






Bardzo mnie to martwiło bo straty przewyższały zysk co bardzo źle by wpłynęło na wyniki z miesiąca grudnia. Na szczęście moje obawy były przedwczesne, obecnie wszystkie pozycje są już zamknięte a wynik jest delikatnie dodatni :)

 

 Z powyższego wykresu widać że wszyscy dostawcy sygnałów radzili sobie dobrze i wyniki były zbliżone do siebie. Dostawca sygnałów o nicku Ashura nie otworzył żadnej transakcji w ciągu całego miesiąca.

W grudniu wprowadzę trochę zamieszania do mojego konta.



 Dostawce sygnałów TANK444 usunąłem z mojego konta na jego miejsce dodałem trzech dostawców z bardzo krótkim średnim czasem transakcji i każdemu pozwoliłem na otwarcie tylko jednej transakcji.
Рertsev  - dostawca wysyłający sygnały z rachunku rzeczywistego, handlujący na parze XAU/USD.
ZloiFprex & robot - dostawca wysyłający sygnały z rachunku rzeczywistego, handlujący na parze EUR/USD i GBP/USD .
Eustar - dostawca handlujący na parze EUR/USD

Dla nowych ustawień wskaźnik Margin Call -o- meter spadł poniżej 40% (oczywiście na zmianę wskaźnika wpływ miały nie tylko nowe ustawienia ale i  zwiększenie się kapitału o 25$ )

Zastanawiam się jak sobie poradzi ten dostawca złożony z trzech różnych.
Na rozstrzygnięcie tego eksperymentu musimy poczekać do wpisu z podsumowaniem grudnia :)



Zalecam rozpoczęcie przygody z platformą ZuluTrade od testów na koncie demo!

Otwórz konto demo klikając w baner.
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz