czwartek, 11 listopada 2010

FLY ON THE WALL 2

Tydzień temu opisywałem już dostawce FLY ON TE WALL ale wczoraj dał taki popis, że muszę jeszcze raz poruszyć ten temat...
Po ostatniej obsuwie myślałem że na jakiś czas nie będzie problemów z tym dostawcą ale życie zweryfikowało ten pogląd.

Tym razem obsuwa była jeszcze poważniejsza (w chwili pisania tego wpisu ma otwarte pozycje stratne w sumie na  -1,586 pipsów ) i nie wiadomo czy tym razem uda mu się wyprowadzić te transakcje na plus.



Taka szybka obsuwą była właściwie mi na rękę bo mogłem przetestować moją strategie.
Z przykrością muszę stwierdzić, że nie nie wyszło to najlepiej. ( Edit. testy wykazały, że SL ustawiony był zdecydowanie za blisko dla dostawców takich jak FLY ON TE WALL zalecam SL odległe aby aktywowały niezwykle rzadko min.300pipsów )



Strategia otwierania tylko jednej pozycji tego dostawcy z SL na poziomie 80pipsów zawiodła głównie dlatego, że postanowił on otworzyć pod rząd aż 15 pozycji...
Doszedłem do przekonania że nie warto testować tego dostawce na koncie LIVE ale na koncie DEMO nadal będzie miał swoje miejsce.


UPDATE:
03.04.2011

Przez rok udawało mu się stosować niebezpieczną strategie nie stosowania SL przy jednoczesnych bardzo niskich obsuwach jednostkowych. Do tej pory największa obsuwa wynosiła tylko 383pipsy co czyniło go niekwestionowanym liderem o czym świadczyła największa na Zulutrade rzesza naśladowców.
Ale to już przeszłość, obecnie obsuwa na pierwszej transakcji dochodzi już do -1000pipsów a ZuluTrade wysłała do użytkowników maila o treści:

"Zauważyliśmy, że praktyki transakcyjne dostawcy 'FLY ON THE WALL "zmieniły się znacząco, a on/ona dokonuje znacznie gorszych transakcji niż wcześniej. Prosimy uważnie monitorować swój rachunek, zalecamy zminimalizować ekspozycję na tego konkretnego dostawcę sygnału."

I odznaczyli go jako dostawce ryzykownego.

Myślę że to już koniec tego konta..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz