piątek, 12 listopada 2010

Konto LIVE pierwsze statystyki.

Nareszcie, trochę to trwało ale najważniejsze że się udało.
Dzisiaj pierwsze statystyki z konta LIVE.
Nie będą to takie wzorcowe statystyki i przez chwile się zastanawiałem czy w ogóle je tu zamieszczać ale postanowiłem się dzielić wszystkim.
Jak pisałem na tym koncie miałem przeprowadzić rożne testy, głównie interesowało mnie jak dokładne jest powiązanie czyli czy pozycje na koncie dostawcy i na moim będą zbliżone do siebie.
Sprawdzałem też jak wygląda otwieranie pozycji manualnych i co jakiś czas bawiłem się ustawieniami, w pewnym momencie wyłączyłem nawet jednego dostawce i testowałem innego (sharkwin ) typowego skalpela i w tym przypadku potwierdziły się moje przypuszczenia, część pozycji które na jego koncie były zyskowne na moim były delikatnie zyskowne a nawet stratne.

Wracając do statystyk sprawdzałem ustawienia "bezpieczne"
czyli dostawców :




    Dziś otwieram nowe konto LIVE u brokera AAAFx i tym razem już nie będę nic mieszał aby następne statystyki były porządne :)
    Do tej pory dostawca fx2018 generował ciągły wzrost ale ostatnio (2 miesiące) coś idzie nie tak już miał 2 wielkie obsuwy i zaczął grać nerwowo z dalekim SL. Jednym słowem stracił wszystkie swoje atuty.
    Na testowym koncie LIVE jego miejsce zajmie inny dostawca w tej chwili zastanawiam się nad SystemsFX LIVE  lub Easyer Done Than Said.

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz