sobota, 26 marca 2011

Zulutrade - 18 tydzień testów.

18 tydzień testów Zulutrade nie wzbudzi na pewno żadnych emocji. 
Nic nowego nie mam do napisania, każdy kto rzuci okiem na wyniki dostawcy SystemsFX LIVE
zauważy, że marzec do dla niego miesiąc korekty.
Szkoda, że akurat teraz gdy poświęcam  mu  tak dużo czasu. Z tego powodu co tygodniowe statystyki wieją nudą.
Ale jest też pozytywny aspekt, mimo że dostawca ma teraz gorszy czas to nie przekłada się to na straty na moim koncie. Wyniki cały czas oscylują wokół zera.
Wynik tego tygodnia to 19pipsów a od początku marca -25pipsów.


Wynik dużo lepszy niż dostawca spowodowany jest strachem przed stratą :)
Gdy pozycja osiągająca 70pipsowy zysk zaczęła ostro spadać, ręcznie ją zamknąłem przy zysku 59pipsów.
Dostawca zamknął ją dużo niżej...


Widać, że zwiększyłem wielkość pozycji. Miałem tego nie robić ale szkoda mi było żeby depozyt leżał nie wykorzystywany, dodatkowo chciałem przeprowadzić wstępne testy strategi którą będę promował od kwietnia. Poza tym stwierdziłem że skoro wyniki prezentuje w pipsach to zmiana nie zniekształci wyników miesięcznych.

p.s.
Testy wypadły bardzo pomyślnie i już nie mogę doczekać się kwietnia.
Cotygodniowe zestawienia nie będą takie jednostajne...

Screen, żeby pokazać o co mi chodzi :P



Testy te nie miały być publikowane, więc zmieniałem ustawienia i nie trzymałem się ścisło założeń  do otwierania pozycji manual przedstawionych we wpisie "Jak wykorzystać dostawców..."
Pozycje manual otwierałem o wielkości 0,01lota a dostawca FLY ON TE WALL mógł otwierać jedną pozycje o wielkości 0,02lota ( gdy miał większą chwilową obsuwę >70pips pozwalałem mu otwierać drugą pozycje o wielkości 0,01lota ).
W kwietniu będę się ścisło stosował do strategi (którą oczywiście przedstawię 31 marca )  a tymczasem depozyt powiększył się o ~30$.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz