wtorek, 7 kwietnia 2015

Czy to koniec zysków na ZuluTrade?



Ostatnie dwa miesiące były ciężkie dla moich środków zainwestowanych za pomocą platformy ZuluTradeWięcej o ZuluTrade").
Na początku roku we wpisie zatytułowanym "110% zysku w 1,5 roku - analiza przypadku." chwaliłem się rewelacyjnymi wynikami dostawcy sygnałów Forex o pseudonimie Рertsev, ale od tamtej pory wiele się zmieniło. Już nie mam się czym chwalić bo zysk stopniał niemal do zera (dokładnie do 34$).
Nadal mam podłączonego tego dostawce do swojego konta ponieważ uważam, że obecne spadki to tylko czasowe problemy i niedługo wszystko wróci do normy (dostawca zacznie zarabiać).




Patrząc na powyższy wykres widać że Рertsev nie radził sobie wcale z rynkiem, przez ostatnie dwa miesiące tracił moje pieniądze w zastraszającym tempie aby skończyć 1000$ na minusie. Strata ta zjadła cały wypracowany przez dostawce zysk. Jeżeli nic się nie zmieni w ciągu kolejnych dwóch miesięcy wyzeruje mi konto :( Wynik był tak zły, że dostawca wyleciał z top 600 dostawców i użytkownicy platformy ZuluTrade nie mogą go podłączać do swoich kont.




Mimo złego wyniku dostawcy, moje ustawienia (pozwalałem dostawcy otwierać tylko jedną pozycje na raz i wszystkie pozycje były zabezpieczone SL na poziomie 1000pips)  okazały się na tyle poprawne że zmniejszyłem potencjalne straty o połowę.




Biorąc pod uwagę cały okres naśladowania dostawcy sygnałów Forex wyrażony w pipsach  wykres nie prezentuje się tak tragicznie jak ten wyrażony w $, różnica polega na tym że systematycznie dostawcy pozwalałem otwierać coraz większe pozycje, ostatnie spadki (największe odkąd zacząłem naśladować tego  dostawce - linia niebieska ) nastąpiły gdy pozwalałem dostawcy otwierać pozycje wielkości 6lotów.
Pomarańczowa linia (moje wyniki) prezentuje się całkiem dobrze, w miarę równomierny wzrost, dlatego nie rezygnuje na razie ze śledzenia sygnałów tego dostawcy.

Za miesiąc okaże się czy to była mądra decyzja czy nie.

Przypominam że tylko do piętnastego kwietnia można skorzystać z promocji Comperii i Raiffaisen POLBANKU którą opisałem w poprzednim wpisie. Uważam że warto.





     Platformę ZuluTrade możesz testować razem ze mną na koncie demo.       
      
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!







2 komentarze:

  1. Marzec i dla mnie był stratny. 800pipsów w dół. Każdy z moich podłączonych dostawców tracił. :)

    OdpowiedzUsuń