czwartek, 6 kwietnia 2017

Podsumowanie wyników z marca.




Minął już marzec więc najwyższa pora na podsumowanie wyników moich inwestycji.

Fundusze inwestycyjne.

W fundusz Inwestor Rosja (fundusz wysokiego ryzyka) zainwestowałem w trzech transzach w sumie 4500 pln. ( w marcu zgodnie z planem dokupiłem jednostki uczestnictwa za 1000 pln.)
Oprócz zainwestowanej kwoty nie dużo się zmieniło przez ten miesiąc.
Na tym aktywie mam -218 pln straty (50 pln większa strata niż miesiąc temu) na razie nie zmieniam nic w tym portfelu.


Za pomocą platformy ZuluTrade  zainwestowałem 1000$.
We wpisie "Strategia na rok 2017" opisałem strategie nazwaną "bonusowe pipsy" którą testuje.
Po dwóch miesiącach na koncie mam 36 $ zysku z zamkniętych pozycji.

Od ostatniego podsumowania dostawcy sygnałów zamknęli na moim koncie 6 transakcji i wypracowali zysk 13,6$

Na chwile obecną otwarte są dwie pozycje na -7$




Akcje

We wpisie "zakupy zrobione" opisałem dokładnie czym się kierowałem wybierając dokładnie te dwie spółki aby zainwestować w nie 10 000 pln

Sytuacja w tym portfelu jest stabilna i nie ma na powodów do zmartwień.


Na spółce ABC Data strata zwiększyła się do -397,29  zł. Bardzo liczyłem na informacje o planowanej wypłacie dywidendy która miała dać sygnał do dużych wzrostów, stało się coś zgoła odwrotnego - zarząd rekomendował niewypłacanie w tym roku dywidendy i cena drastycznie spadła (obecnie 8,48% straty)
Nadal czekam aż przypływ uniesie i tą lodź,  mam nadzieje że wydarzy się to przed końcem hossy :)

Spółka Monnari kontynuuje wzrosty, zysk wzrósł do  849,60 zł co znaczy że akcje zdrożały już o 16,8%, myślę że za miesiąc w kolejnym podsumowaniu będę mógł się pochwalić jeszcze większym zyskiem.





     Platformę ZuluTrade możesz testować razem ze mną na koncie demo.       
      
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!







2 komentarze: