piątek, 10 grudnia 2010

Konto LIVE - tydzień trzeci...

 Wyniki testów Zulutrade w tym miesiącu są dobre ( tendencja wzrostowa się utrzymuje, ale nie w stopniu jakim bym sobie życzył. Już nie jestem spokojny o wynik na koniec miesiąca.)
+5% na koniec miesiąca jest coraz mniej prawdopodobne, ale myślę że to przejściowe problemy które dadzą się skorygować ustawieniami.
po raz trzeci całą winę zamierzam zrzucić na moich faworytów a w szczególności na Pro-B5
(tym razem moja reakcja była mocniejsza, całkowicie pozbyłem się tego dostawcy z ustawień) .

Teraz trochę wykresów...



Widać z drugiego wykresu że dostawca GegraForex w tym tygodniu wypadł gorzej ale po dwóch wcześniejszych dobrych tygodniach nie martwi mnie to.


Jeżeli chodzi o ustawienia to znowu je zmodyfikowałem.
Oprócz wywalenia Pro-B5 zmniejszyłem wielkość pozycji GegraForex  (0,02lota) , dla równowagi zwiększyłem pozycje Easyer Done Than Said (0,02lota)

Aktualne ustawienia Zulutrade poniżej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz