piątek, 27 września 2013

Hojny prezent od banku ?




Wiele razy pisałem że moim głównym bankiem jest mBanku i jestem bardzo z niego zadowolony zadowolony.  Nie jest to jednak jedyny bank w którym mam konto, posiadam też konto w banku BZWBK głównie dla karty MasterCard PAYBACK. Zakupy robię głównie przez internet, opłacam je tą kartą i dodatkowe punkty wpadają same a gdy kupuje coś na allegro to punkty są podwójne :)

Ale przejdźmy do tego prezentu o którym wspomniałem w tytule.
Dziś logując się do BZWBK  zauważyłem że bank ma dość interesującą ofertę dla nowych klientów (dla osób które przez ostatnie 12miesiecy nie miały konta w tym banku ani kredytu).
Prześwietliłem ofertę i wydała mi się na tyle interesująca żeby o niej napisać :)


Mam na myśli oczywiście Konto Godne Polecenia z którego możemy w prosty sposób wyciągnąć 700pln.

Co należy zrobić aby otrzymać premie od banku?
Przede wszystkim pośpieszyć się i do 11 października otworzyć Konto Godne Polecenia wraz z kartą płatniczą (wszystkim którzy zbierają punkty PAYBACK polecam kartę o której wspomniałem wyżej), podać swój nr telefonu i zgodzić się na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
Oprócz tego musimy od następnego miesiąca zasilać konto wpływem w wysokości 1000pln
z tytułu wynagrodzenia renty lub emerytury. Punkt ten można obejść w prosty sposób, wiem od osób które już korzystają z tej promocji (a jest to już jej końcówka ) że wystarczy przelew z innego banku z tytułem wynagrodzenie.
Należy wykonać 3 dowolne przelewy z konta i dokonać płatności kartą na łączną kwotę 300pln w każdym miesiącu. O ile warunek z trzema przelewami jest bardzo łatwo spełnić to z drugim cześć osób może mieć problem, rozwiązaniem może być np płacenie za kogoś znajomego np za paliwo czy zakupy przez internet (na zasadzie że dostajemy od nich gotówkę ).
Za każdy miesiąc w którym spełnimy te 2 powyższe warunki dostaniemy na konto 50pln (akcja trwa 10miesięcy więc 10 x 50pln = 500pln ).




Dodatkowe 200pln zgarniemy gdy przez dziesięć miesięcy spełnimy warunki aby dostać 50pln i wykonamy przynajmniej jedno polecenie zapłaty.

Najlepsze w tej ofercie jest to że nie poniesiemy żadnych ukrytych/dodatkowych kosztów, opłaty za prowadzenie konta, używanie karty, przelewy internetowe oraz polecenie zapłaty wynoszą 0 zł :)
Nie zapłacimy też prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów WBK i PKO BP .

Dodatkowo konto można założyć przez internet (np. z tego linka  :P ) więc nie ma potrzeby szukania najbliższej placówki.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz