niedziela, 1 września 2013

Zulutrade - podsumowanie sierpnia.



Dziś oprócz sierpniowych statystyk z mojego konta ZuluTrade będzie kilka informacji pobocznych.
Sierpień był pierwszym miesiącem w którym pracowałem na 3/4 etatu, skutkiem tego miało być więcej czasu na prowadzenie bloga i ogólnie na ZuluTrade. Niestety nic z tego nie wyszło, sierpień był tak piękny że z łatwością zagospodarowałem dodatkowe dni na prace nad ogrodem. Ogrom wykonanej pracy jest tak duży że nawet nie mam wyrzutów sumienia że nie poświęciłem tego czasu na ZuluTrade.
Niestety efekty zaniedbania widać gołym okiem. W sierpniu nie powstał żaden wpis na bloga (nie licząc podsumowania lipca który musiał powstać) a wyniki znacznie się pogorszyły w porównaniu z lipcem.






Wyniki są gorsze głównie za sprawą problemów technicznych samej platformy ZuluTrade.
Ilość straconych sygnałów zamknięcia pozycji była w sierpniu astronomiczna. Najgorsze że nie wiem co jest tego przyczynom.



Taki obraz ukazał się moim oczom po dwóch dniach nie zaglądania na moje konto ZuluTrade (nie musze chyba wspominać że pozycje te od dawna dostawcy mieli zamknięte z zyskiem).
Po tym incydencie codziennie przynajmniej raz logowałem się na konto aby sprawdzić czy nie mam takiej nie zamkniętej pozycji.

Na szczęście wynik w sierpniu nie był taki zły. Miesiąc zakończył się oczywiście stratą, ale mniejszą niż zakładałem biorąc pod uwagę powyższe problemy.




W sierpniu na moim koncie ZuluTrade zanotowałem stratę -21$.
Wynik jest o tyle rozczarowujący, że wszyscy dostawcy poza dostawcą Рertsev na swoich kontach osiągnęli zysk i gdyby nie problemy techniczne sierpień zakończył by się zyskiem a nie stratą.



Właściwie to napisze dziś do suportu ZuluTrade niech wyjaśnią tą nadmierną ilość "zagubionych sygnałów" i dlaczego to "zagubienie" dotyczyło sygnałów mających zamknąć pozycje, bo te sygnały mające za zadanie otwarcie pozycji jakoś się nie "gubiły". Zwłaszcza że funkcja "monitoruj moje konto" miała właśnie zabezpieczać użytkowników przed takimi sytuacjami.

Wszystkie ustawienia pozostają bez zmian i mam nadzieje że we wrześniu nie będzie mnie nękała plaga "zagubionych sygnałów" bo w przeciwnym przypadku całą koncepcje automatycznego handlu za pomocą platformy ZuluTrade trafi szl...  

Podobne artykuły.

ZuluTrade - Podsumowanie lipca.
Nowe konto rzeczywiste ZuluTrade.
Ewolucja doboru ustawień ZuluTrade.



Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz