sobota, 1 marca 2014

ZuluTrade - podsumowanie lutego.



Tak jak przewidywałem gorszy wynik w styczniu  był tylko wypadkiem przy pracy i dostawca Рertsev  znowu zaczął zarabiać. Mimo że gmerałem trochę przy ustawieniach, ponieważ chciałem szybko przetestować nową funkcje ZuluTrade którą opisałem we wpisie "Bonusowe pipsy" wynik jest zadowalający.
Funkcja "offset" nie działała tak jak przewidywałem, większość pozycji w ogóle się nie otwierała i byłem zmuszony ją wyłączyć. Funkcje tą będę testował na razie na koncie demo ponieważ pokładam duże nadzieje w jej wykorzystaniu. 

Ostatecznie luty zakończył się zyskiem 101.65$




Mimo problemów z otwieraniem pozycji w pierwszych dwóch tygodniach wyniki na moim koncie ZuluTrade są niemal identyczne jak dostawcy Pertsev.



Zysk całkowity dostawcy Рertsev  wynosi 283$ co daje 26% w stosunku do wpłaconego depozytu.



Licze że w macu wynik będzie jeszcze lepszy.
Czekam aż funkcja pipsy "offset" zacznie działać tak jak powinna to wyniki znacznie się poprawią.

Więcej:
ZuluTrade - podsumowanie stycznia.
ZuluTrade - podsumowanie grudnia.
Co u dostawcy Pertsev (listopad).



Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz