sobota, 4 marca 2017

Szybkie podsumowanie miesiąca.




Ciągle pracuje nad wpisem o zakupie mieszkania. Mam już wszystko przygotowane, zdjęcia,zestawienia kosztów zakupu i remontu tylko muszę zebrać to wszystko w sensowną całość aby stanowiło wartość dla czytelników.

Dziś korzystając z pretekstu że jest pierwszy weekend miesiąca zrobię szybkie podsumowanie moich inwestycji.

Zacznę od funduszy inwestycyjnych. Jest to mój wielki powrót, do tego sposobu inwestowania, po pięciu latach. Wybierałem go zawsze gdy chciałem inwestować w prosty sposób w niestandardowe aktywa, tym razem są to akcje rosyjskie.






Obecnie mam zainwestowane w ten sposób 3500 zł i zamierzam systematycznie dokupować.
Należy pamiętać że akcje rosyjskie są ryzykownym aktywem i wiele zależy od decyzji politycznych. Rozpocząłem inwestycje ponieważ akcje były tanie i liczyłem na szybkie zniesienie sankcji przez nową administracje USA. Po dwóch miesiącach akcje nadal są tanie (i mogą być dużo tańsze) a na zniesienie sankcji w najbliższym terminie raczej nie ma co liczyć.
W każdym razie na tej inwestycji mam stratę 168,93 zł

Drugim sposobem lokowania aktywów jest inwestowanie na Forex za pośrednictwem platformy ZuluTrade. Testuje strategie nazwaną "bonusowe pipsy" opisaną we wpisie "Strategia na rok 2017".

Obecnie strategia wypracowała 22$ zysku. Od ostatniej relacji (2 tygodnie temu) zamkniętych zostało 3 pozycje na kwotę 10$





Wszyscy dostawcy mają otwarte pozycje więc wszystko może się szybko zmienić :)



Na samym końcu Akcje.
Ponieważ na rynku od kilku miesięcy panuje hossa też chciałem się na nią załapać, więc za pomocą wyszukiwarki Fundamentalna  wybrałem 2 spółki o dobrych fundamentach które hossa jakoś pominęła. Liczę że tak jak przypływ unosi wszystkie łodzie tak i hossa porwie również te spółki.
Czym się kierowałem wybierając akurat te spółki a nie inne pisałem w poprzednim artykule.




Na spółce ABC Data mam stratę 21 zł więc czekam aż przypływ uniesie i tą lodź, bardzo liczę na informacje o planowanej wypłacie dywidendy która dała by impuls do zakupów większej liczbie inwestorów, mam nadzieje że wydarzy się to przed końcem hossy :)
Na spółce Monnari zysk 690 zł co znaczy że akcje zdrożały już o 14% w ciągu dwóch tygodni liczę na więcej :)
 Takie krótkie raporty zamierzam publikować co miesiąc, mam nadzieje że wam się spodobają.





     Platformę ZuluTrade możesz testować razem ze mną na koncie demo.       
      
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz