piątek, 2 grudnia 2011

Zulutrade - Podsumowanie listopada.

Ostatnio nie prezentowałem statystyk z konta live (nie licząc zbiorczego zestawienia z miesięcy sierpień - październik zamieszczonego we wpisie "Im mniej tym więcej" )
Brak publikacji statystyk związany był po części z braku czasu ale głównie zniechęciły mnie złe wyniki związane z rozchwianiem na parze Euro/Usd które było skutkiem kryzysu zadłużeniowego w UE.
 Pomału dostawcy odrabiają straty ( w sierpniu była rekordowa strata -501$ we wrześniu zmniejszyła się do -381$ a na koniec października strata wynosiła "tylko" -234$ )

Do publikacji co tygodniowych  zestawień nie wrócę ale regularne zestawienia miesięczne będę zamieszczał niezależnie od okoliczności.


-->


Listopad również okazał się dobrym miesiącem i istnieje możliwość, że do końca roku uda mi się odzyskać to co straciłem w sierpniu. Strata była w ciągu miesiąca a odrabianie zaległości zajmie (mam nadzieje) aż 4 miesiące. We wpisie "zarządzanie wielkością pozycji" pisałem jak ważna jest ochrona kapitału w zulutrade i jak ciężko  jest odrobić już poniesioną stratę (łatwiej jest uniknąć straty niż ją później odrobić...)

Ale wróćmy do listopadowych wyników.


Zysk to tylko 21pipsów ale nierówny podział przy rozdziale wielkości pozycji jakie pozwalam otwierać dostawcom przełożył się na 90$ zysku.
 Dostawca Sharper Trade dał ciała na maksa, strata niemal 1000pipsów robi kolosalne wrażenie.
Reszta dostawców poradziła sobie całkiem dobrze.



Na szczęście Sharper Trade mógł otwierać tylko jedną pozycje o wielkości 0,01lota dzięki temu strata wyniosła "tylko" 130$.
Najlepiej wyglądają wyniki SystemsFX LIVE  69$ zysku, ale z wcześniejszego wykresu widać że zysk osiągnięty na moim koncie był 3 razy lepszy niż dostawca osiągnął na swoim koncie.

Dziś z mojego konta live usunąłem dostawce FLY ON THE WALL, na moim koncie pojawiał się z przerwami od samego początku i wielokrotnie dostarczał mi dużej porcji adrenaliny (obsuwy do -1300pipsów) i całkiem przyzwoite zyski. Ostatnio zmienił strategie i nie chodzi mi nawet o to że przestał być dostawcą ze 100% skutecznością ale o to że zaczął otwierać pozycje na parze Euro/Usd.
Rezygnując z tego kontrowersyjnego dostawcy ustawienia będą mniej ryzykowne bo wszystkie pozycje będą zabezpieczane SL na przyzwoitym poziomie i mniej narażone na dużą zmienność kursów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz