piątek, 6 czerwca 2014

ZuluTrade - rok testów.



Dziś będzie jubileuszowy bo dwunasty wpis z podsumowaniem poczynań dostawcy sygnałów Forex, kryjącego się pod pseudonimem Рertsev. Rok testów nowego konta ZuluTrade które było zasilone depozytem 1000$ kończy się dla mnie bardzo szczęśliwie.
Dostawca Pertsev zarobił całkiem sporo bo aż 709$ (71%) w ciągu roku testów.




Do testów platformy ZuluTrade wybrałem tego dostawce sygnałów Forex głównie dlatego, że wysyłał sygnały transakcyjne z konta rzeczywistego. Wyniki historyczne miał bardzo dobre i liczyłem że uda mu się utrzymać zyskowność.  Na szczęście udało się :)
Tak wysoki zysk 71% przy niewielkim ryzyku (wskaźnik margin call cały czas utrzymywałem w okolicach 20%) udało mi się osiągnąć dzięki reinwestycji zysków. Realizowałem to w ten sposób, że gdy dostawca wypracował zyski zwiększałem mu wielkość pozycji jakie może otworzyć na moim koncie, zwiększałem tylko o tyle aby wskaźnik margin call  nie przekraczał założonego poziomu (20% - bardzo bezpieczny).



Na wykresie widać wyraźnie zwiększanie pozycji (większe wahania), wielkość pozycji zwiększałem od 1lota (odpowiada to 0,01lota na innych parach walutowych) następnie 2,4,6, obecnie jest 8. Sposób ten miał mankament, w początkowym okresie musiałem zwiększać pozycje dużym skokiem (podwajać). Zwiększenie wielkości pozycji z 1 na 2 loty czy z 2 na 4 to wzrost o 100% co wiązało się niebezpieczeństwem że po zwiększeniu wielkości pozycji gorszy wynik dostawcy w następnym miesiącu może skasować dużą cześć zysku, sytuacje takie wyraźnie widać na powyższym wykresie. Co ciekawe pod koniec omawianego roku wpływ ten malał, przy niezmienionej strategi dostawcy sygnałów Forex Właściwie nic w tym dziwnego bo gdy pozycja osiągnęła wielkość 4 zwiększanie jej nie wiązało się z jej podwojeniem.
Lepszym rozwiązaniem było by zacząć od wielkości pozycji wynoszącej 4loty zamiast 1lot, wyeliminował bym podwajanie wielkości w pierwszym okresie testów ale to musiało by się wiązać ze zwiększeniem depozytu początkowego lub zwiększeniem ryzyka w pierwszej fazie testów.




Dwunasty miesiąc testów zakończył się zyskiem mimo gorszej "kondycji" dostawcy Рertsev.



Do 27maja wydawało się, że maj będzie kolejnym miesiącem z rewelacyjnym wynikiem, ale ostatni tydzień miesiąca był na tyle słaby aby przekreślić na to szanse.  Maj zakończył się z przyzwoitym zyskiem 160,9$.

Oczywiście nie zamierzam przerywać testów tego dostawcy sygnałów Forex. Nadal według planu będę zwiększał wielkość pozycji aż osiągnę poziom 20lotów (2loty na tradycyjnych parach).


Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!




Więcej wpisów z cyklu:
ZuluTrade - podsumowanie kwietnia.
ZuluTrade - podsumowanie marca.
ZuluTrade - podsumowanie lutego.
ZuluTrade - podsumowanie stycznia.
ZuluTrade - podsumowanie grudnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz