sobota, 7 lutego 2015

Opcje binarne w ZuluTrade - moje pierwsze wrażenia




Miesiąc temu we wpisie "Opcje binarne w ZuluTrade" opisałem nowy sposób wykorzystania social tradingu, do tej pory social trading był wykorzystywany głównie do handlu na rynku Forex, ale platforma ZuluTrade cały czas dba o to by być liderem rynku i wprowadza nowe mniej lub bardziej udane pomysły.
Gdy pierwszy raz trafiłem na platformę ZuluTrade była już dobrze rozwinięta i bardzo popularna w wielu krajach, przekładało się to na liczbę i jakość dostawców sygnałów Forex. Nie miałem problemu aby z pośród setek dostawców z długim stażem wybrać tych którzy pasowali by do mojej strategi,  nie wiem jak to wyglądało gdy platforma wchodziła na rynek, ale zapewne z wyborem dostawców był spory problem zanim czas oddzielił plewy od ziarna
Myślę że tak samo jest teraz w przypadku opcji binarnych, zapewne za jakiś czas  (może rok, może dwa)  sprawni inwestorzy (o ile w przypadku opcji binarnych można mówić o inwestorach, może lepszym określeniem było by gracze, spekulanci...) potwierdzą swoje umiejętności i będzie można ich naśladować.

Nigdy do swojego konta Forex -owego  nie podpiął bym dostawców którzy mają staż mniejszy niż 30 tygodni, a w przypadku opcji binarnych najdłużej działający dostawcy mają dwa razy krótszy staż.
Mimo tych obiekcji założyłem konto demo aby przetestować opcje binarne w ZuluTrade i wyrobić sobie pogląd na ich temat (nastawiony byłem sceptycznie ale chciałem im dać szanse :) ).
Niestety po testach nadal jestem sceptykiem i nie mam w planach przez następne pół roku przeprowadzać dalszych testów.

Do testów wziąłem trzech dostawców o najdłuższym wówczas stażu którzy w rankingu dostawców mieścili się w  top 30.
Tak na początku testów prezentowały się ich statystyki:


   

Zajmowali odpowiednio miejsca 16, 20 i 26 w rankingu dostawców sygnałów, wszyscy mieli staż 11tygodni.
Po miesiącu ich statystyki prezentują się trochę inaczej:




Zajmują miejsca 134, 285  a ostatni dostawca Decoder został usunięty z listy dostawców (zbankrutował).

Obecnie w top 10 znajdują się dostawcy którzy mają staż tydzień albo dwa czyli nie można ich brać na poważnie, dopóki pierwsze miejsca w rankingu będą zajmować dostawcy nowi którzy dopiero zaczynają i nie zdążyli jeszcze ponieść strat nie radze nikomu testować opcji binarnych na koncie rzeczywistym.

Przejdźmy do statystyk konta testowego.



Po miesiącu z 10000$ depozytu zostało 5705$ czyli straciłem 40%. Wynik mnie zszokował, mimo całego mojego sceptycyzmu nie spodziewałem się aż tak dużej straty.




Wynik jest tak tragiczny ponieważ tracili wszyscy dostawcy których wybrałem (prym wiódł oczywiście nasz bankrut, Decoder który stracił więcej niż dwaj pozostali razem).

Na razie nie widzę szans aby zarobić na opcjach binarnych w ZuluTrade, ze względu na słabych jakościowo dostawców sygnałów. Jeżeli na opcjach da się zarobić to z biegiem czasu pojawią się tu odpowiedni dostawcy. Ale jeszcze nie teraz, ja zostaje przy rynku Forex :)




     Platformę ZuluTrade możesz testować razem ze mną na koncie demo.       
      
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz