poniedziałek, 2 lutego 2015

Pierwszy miesiąc po zmianach.




Pora na pierwsze w tym roku podsumowanie testu dostawców sygnałów Forex udostępnianych przez platformę ZuluTrade przy okazji opisze wpływ ostatnich regulacji unijnych na samą platformę.

Od samego początku wiedziałem że zaimplementowanie unijnych wymagań wprowadzi zamęt na ZuluTrade i dlatego zareagowałem tak nerwowo (wpis "dziękuje Ci Unio, że tak o mnie dbasz!") ale rzeczywistość mnie jak zwykle zaskoczyła. Przed zmianami dostawca, którego testuje od 1,5 roku i który zarobił już dla mnie ponad 100% wpłaconego depozytu, balansował na granicy 500 miejsca w rankingu ZuluTrade a ponieważ jedną ze zmian miał być dostęp tylko do pięciuset najlepszych dostawców to stresowałem się czy będę mógł z niego nadal korzystać.
Nie byłem pewny do tego stopnia, że postanowiłem bardzo dobrze ocenić tego dostawce aby choć troche poprawić mu miejsce w rankingu :) pierwszego stycznia gdy zmiany weszły w życie okazało się że pozycja dostawcy Рertsev uległa znacznej poprawie (wyeliminowani zostali dostawcy którzy nie spełniali innych wymagań a zajmowali wyższe niż Pertsev pozycje), awansował na 357 miejsce.




Ucieszyłem się, wszystko było ok dopóki nie przeszedłem do ustawień, to że mogę "ryzykować" tylko 75% depozytu nie zmartwiło mnie wcale, przecież preferuje tylko bezpieczne ustawienia ale po chwili okazało się   że obowiązkowa teraz funkcja ZuluGuard traktuje pozycje na złocie (Pertsev inwestuje tylko na złocie)  tak jak pozycje na standardowych parach walutowych, problem jest tylko taki że najmniejsza pozycja na złocie to jeden lot (odpowiada to 0,01lota na walutach). Efekt tego jest taki że wcześniej pozwalałem dostawcy otworzyć pozycje o wielkości 11 lotów (wskaźnik ryzyka < 25% ) a obecnie tylko 6 lotów a wskaźnik ryzyka pokazuje nieskończoność. Po interwenci, dostałem informacje od suportu że wiedzą o problemie i nad nim pracują, ale po miesiącu nic się nie zmieniło...

W każdym razie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)  Po bardzo udanym grudniu , styczeń był raczej średni. Рertsev na moim koncie wypracował stratę 34$ czyli gdyby nie problem z ZuluTrade
moja strata była by prawie dwukrotnie wyższa.




Strata 34$ nie wpłynęła na ogólny wynik dostawcy, zysk nadal nie spadł poniżej 100%.



W chwili pisania tego posta nadal nie mogę zwiększyć pozycji otwieranych przez tego dostawce więc musi zostać 6 lotów.

W grudniu opisywałem fajną promocje brokera AAAFx  czyli "bonus na święta".
Skoro uznałem że promocja jest fajna to oczywiście sam też z niej skorzystałem, wpłaciłem 1000$ aby otrzymać 20% bonusu. Musze tylko zrobić obrót w wysokości 15lotów a ponieważ nie ma limitu czasu więc myślę że jest to dobra inwestycja. Jedyne co muszę zrobić to wybrać dostawców sygnałów Forex którzy nie stracą (mogą wyjść na zero).
Wybrałem oczywiście opisanego wyżej dostawce Рertsev (4loty), dołożyłem szóstego w rankingu dostawce PooTumVV (0,03lota) i sześćdziesiątego w rankingu dostawce DailyBot SSI - EURO (0,05lota).




W pierwszym miesiącu otworzyli 41 pozycji o sumarycznej wielkości odpowiadającej 1,5 standardowemu lotowi. Jeżeli utrzymali by taki poziom to 20% bonus będę mógł wypłacić po 10 miesiącach :)
Rewelacyjny wynik jak dla mnie.

Z powyższego wykresu widać, że wybranym dostawcom sygnałów Forex udało się osiągnąć zysk.
W sumie 80$ - Рertsev (- 8$), PooTumVV (-22$), DailyBot SSI - EURO (+111$).




     Platformę ZuluTrade możesz testować razem ze mną na koncie demo.       
      
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz