sobota, 28 maja 2011

Zulutrade - 27 tydzień

Dwudziesty siódmy tydzień testów Zulutrade za nami.
Tydzień bardzo dobry zakończony przyzwoitym wynikiem. Ale żeby nie było zbyt cudownie to w czwartek zadziałał SL ustawiony na pozycji dostawcy SystemsFX LIVE na poziomie 100pipsów.
Natomiast u dostawcy ta pozycja obsunęła się do -103pipsów (!) a później odbiła by ostatecznie została zamknięta z zyskiem 37 pipsów.
Ta jedna transakcja spowodowała, że na moim koncie wynik był gorszy od wyniku dostawcy (137pipsów).
Dostawca SystemsFX LIVE coraz lepiej sobie radzi i mam nadzieje że szybko wróci na szczyt rankingu.


Od czasu gdy zamknęła się większość pozycji (dwie z trzech) dostawcy FLY ON THE WALL
 część depozytu jest wcale nie wykorzystywane. Co prawda miała posłużyć do testowania mojej nowej "strategii" ale od czasu gdy zacząłem ją testować otworzyłem tylko kilka pozycji (w tym tygodniu tylko jedną).



-->


Przeszukałem ranking zulutade  i wpadł mi w oko dostawca Forex Cruise Control strategie ma podobną do  dostawcy SystemsFX LIVE. Zadowala się mniejszym zyskiem ale otwiera więcej pozycji i nie pozwala pozycjom obsuwać się.
Pozwalam mu otwierać dwie pozycje i zabezpieczam je SL=100pipsów.


Zawsze należy dobierać ustawienia do wielkości depozytu (lub ustawienia zabezpieczać odpowiednio dużym depozytem :D ) Zwróćcie uwagę, że u mnie wskaźnik Margin Call -o- meter jest na poziomie 21%
jest to szczególnie ważne gdy korzystamy z dostawców ryzykownych (dopuszczających do dużych obsuw czasowych). W.w. dostawcy nie należą do ryzykownych a poziom wskaźnika Margin Call -o- meter jest na tak niskim poziomie aby mieć jeszcze możliwość otwierać pozycje manual. (zamierzam nadal testować "strategie" :D )

Za tydzień będą prezentowane wyniki z mojego konta ZuluTrade już z dostawcamą Forex Cruise Control.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz