środa, 1 czerwca 2011

Zulutrade - podsumowanie maja.

No i kolejny miesiąc za nami. Niestety miesiąc maj nie powala na kolana pod względem osiągniętego zysku na moim koncie Zulutrade.
Ale gdy weźmiemy pod uwagę, że pierwszy tydzień maja ( tydzień 24 testów Zulutrade )  zakończył się stratą -430 pipsów to wynik nie wydaje się taki zły.
Dostawca SystemsFX LIVE łatwo odrobił straty z pierwszego tygodnia i miesiąc zakończył z zyskiem 53 pipsów.

Wyniki konta LIVE Zulutrade - maj 2011
Jak widać z wykresu dostawca ma lepszy wynik od mojego aż o ponad 100 pipsów...








W sobotę do mojego konta Zulutrade dodałem dostawce Forex Cruise Control który na razie spisuje się przyzwoicie (pierwsze statystyki w sobotę ).
Pozycji manual otwieram ostatnio bardzo mało a będzie ich jeszcze mniej bo chcę trochę zmienić sposób określania poziomu wejścia. Do tej pory gdy któryś z dostawców wymienionych we wpisie moje ustawienia konta Zulutrade (wpis został dziś zmieniony dostosowany do nowych ustawień ) osiągał stratę ok 100 pipsów to otwierałem pozycje w tym samym kierunku z ustawionym TP=100pipsów.
założenie było takie że skoro Ci dostawcy mają "100% skuteczność" to szybko zniwelują stratę (a moja pozycja zamknie się z przyzwoitym zyskiem).
Ale założenie że to nastąpi szybko było zbyt optymistyczne średni czas zamknięcia takiej pozycji to ponad tydzień. Dlatego postanowiłem zmodyfikować tą "strategie".
Pozycje będą otwierane zadziej ale będą bezpieczniejsze.
Od teraz pozycje będą otwierane gdy dostawca ma obsuwe ~200pipsów a TP będzie ustawiane na poziomie 80pipsów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz