sobota, 4 czerwca 2011

Zulutrade - 28 Tydzień

To był bardzo aktywny tydzień testów platformy Zulutrade.
Wszyscy dostawcy połączeni z moim kontem przynieśli w tym tygodniu zysk.
Ale po kolei:

Dostawca SystemsFX LIVE wypracował na moim koncie 158 pipsów.


Jedna transakcja  dostawcy SystemsFX LIVE
nie została otwarta na moim koncie. Była to stratna pozycja, dlatego osiągnąłem o ponad 100pipsów lepszy wynik niż dostawca.
Testowany od tygodnia dostawca Forex Cruise Control nie popisał się ale poczekam z oceną do końca miesiąca. 


Tydzień zakończył z zawrotnym zyskiem 7pipsów :D






 O trzecim dostawcy nie wspominałem bo jest to rozwiązanie tymczasowe.
Jak zapewne wiecie od ponad dwóch miesięcy otwarta pozostaje pozycja FLY ON THE WALL
ostatnio na szczęście pozycja ta oscyluje w okolicach zera ale w każdej chwili może pójść w kierunku przeciwnym.


Dlatego do momentu zamknięcia tej pozycji postanowiłem ją zabezpieczać.
Dostawca Easyer Done Than Said otwiera akurat pozycje na tej samej parze walutowej ale w przeciwnym kierunku dlatego pozwoliłem mu otwierać jedną pozycje aby równoważył pozycje dostawcy FLY ON THE WALL.

W tym tygodniu dostawca Easyer Done Than Said osiągnął bardzo dobry wynik dlatego postanowiłem zamieścić jego statystyki.


Ręcznie w tym tygodniu otworzyłem tylko dwie pozycje i nie przewiduje żeby ta ilość miała wzrosnąć.

Zbiorcze zestawienie z mojego konta Zulutrade.
Wynik 333pipsy w tym tygodniu jest bardzo dobry i zapowiada udany miesiąc... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz