czwartek, 5 kwietnia 2012

Zulutrade - Podsumowanie marca.

Zaniedbałem ostatnio bloga tak bardzo, że zacząłem otrzymywać maile z pytaniami dlaczego blog upadł i czym teraz się zajmuje zamiast zulutrade :)
Otóż informuje że nie porzucam bloga ani zulutrade a brak czasu zrzucę na prace i remont. Musze jakoś znaleźć sposób żeby nic nie odbywało się kosztem bloga...
Od lutego nic się nie zmieniło.
Nadal podtrzymuje stwierdzenie z wpisu "Podsumowanie Lutego" , że "wybór 4-5 dostawców z listy dostawców z największą liczbą biorców i pozwolenie im otwierać pozycje o tej samej wielkości" dał by najlepsze rezultaty.




Przez zakończeniem remontu raczej nie przewiduje uzupełnienia depozytu aby wprowadzić w.w. strategie na swoje konto blogowe. Do tego czasu do konta będzie podpięty tylko Forex Cruise Control ( 3 pozycje wielkości 0,05lota zabezpieczone SL=200pips).
 Jestem z tego dostawcy bardzo zadowolony przynosił mi regularny zysk odkąd go podpiąłem.
Tym razem również mnie nie zawiódł, marzec jest pierwszym miesiącem w roku 2012 w którym mam zysk.


84$ to całkiem przyzwoity wynik, wystarczy żeby pokryć stratę ze stycznia. Jeszcze tylko luty i będzie ok.
Opieranie swojej strategi na jednym dostawcy nie jest najmądrzejsze dlatego po wyłączeniu MY BEST SYSTEMS  i  SystemsFX LIVE  nie zwiększyłem wielkości pozycji dostawcy Forex Cruise Control.
Marzec przywrócił mi wiarę że i w tym roku na zulutrade osiągnę zysk :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz