poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Dlaczego nie było podsumowania marca...

Zawsze miałem problem z systematycznością i często posty z podsumowaniem postępów na  ZuluTrade pojawiały się z opóźnieniem. Ale teraz przeszedłem samego siebie, pierwszy raz w historii bloga nie było podsumowania miesiąca.




Podsumowanie marca miało być z konta demo ( wszystko opisałem we wpisie "ZuluTrade - podsumowanie lutego" ) i wszystko było by dobrze gdybym nie przesunął publikacji wpisu z 1 na 2 kwietnia. 1 kwietnia sprawdzałem konto demo ale informacja że konto wygasa za 1 dzień uśpiła moją czujność i zamiast przygotować screeny odłożyłem to na następny dzień. Niestety jeszcze 1 kwietnia dostałem maila o tytule : Your ZuluTrade account has expired.

Oprócz wszystkich zalet ( np. wybór dowolnej wielkości depozytu, waluty, dźwigni finansowej, więcej o koncie demo we wpisie "ZuluTrade - Konto demo") konta demo oferowane przez ZuluTrade  mają też wady. Podstawową wadą jest to że konto demo aktywne jest tylko przez 30 dni a po tym okresie nie mamy już do niego dostępu, a więc przepadają wszystkie wyniki, dane na podstawie których możemy analizować postępy poszczególnych dostawców. Trzeba wyniki archiwizować w inny sposób np tak jak ja za pomocą screenów.
Nie wiem dlaczego ZuluTrade wybrało taki sposób zamykania kont demo ale jest on uciążliwy dla użytkowników.





Marzec zakończył się stratą 30$ co w porównaniu z ostatnimi zyskami nie jest wygląda najgorzej ( Luty +88.30$, Grudzień +94.90 USD, Listopad +25,7$ ).
Strata nie wydaję się duża jeżeli weźmiemy pod uwagę duże rozchwianie na parach z EURO spowodowane "incydentem" na Cyprze. Spowodowało to duże zamieszanie wśród dostawców sygnału co widać po przetasowaniu w rankingu ZuluTrade.
Za stratę byli odpowiedzialni dostawcy którzy do tej pory wypracowywali przyzwoity zysk ( Saved FX, Technical EA ).  Natomiast dostawca greenfx777-6  w marcu nie otworzył żadnej pozycji ( w kwietniu tylko jedną ) czyżby i on miał napad lenistwa związany z wiosennym przesileniem? Szkoda bo dobrze się zapowiadał...


 


U mnie lenistwo wiosenne już chyba się skończyło, w weekend rozliczyłem w końcu podatek dochodowy, otworzyłem w końcu nowe konto rzeczywiste ZuluTrade ( muszę jeszcze wpłacić depozyt ) a więc podsumowanie maja będzie już w normalnym trybie.

A na razie otworzyłem nowe konto demo.
Zrezygnowałem z dostawców Technical EA  i  70 EUR USD  aby zastąpić ich dostawcami Bestway forex i ForexAnomaly.

I aby nie powtórzyła się sytuacja z podsumowaniem marca będziecie mieli bezpośredni podgląd konta pod linkiem konto Zulutrade.





Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!

2 komentarze:

  1. A jak w tym roku wyszło z tymi podatkami?
    ZuluTrade przyniosło zyski czy straty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok 2012 był dla mnie dobrym rokiem.
    Pierwszy raz od początku mojej przygody z inwestowaniem zapłaciłem podatek,
    Pierwsze dwa lata nauki okupione były dużymi stratami (w stosunku do zainwestowanego kapitału) do tej pory odrabiałem straty więc nie musiałem płacić podatku.
    Nauka kosztuje, zwłaszcza jeżeli chcemy uczyć się na własnych błędach :( Zulutrade nie było takie łaskawe ale źle też nie było. Opisze wszystko w weekend we wpisie.

    OdpowiedzUsuń