piątek, 3 stycznia 2014

ZuluTrade - podsumowanie grudnia.




Postanowiłem nie mieszać wyników z testów dostawców sygnałów ZuluTrade z wynikami testów arbitrażu na parze eur/usd. Tak jak to miało miejsce w listopadzie będę prezentował wyniki obu testów w oddzielnych wpisach pod różnymi tagami aby łatwiej można było znaleźć potrzebne informacje. 





Na moim koncie rzeczywistym mam obecnie podpiętego tylko jednego dostawce sygnałów forex,  Рertsev wysyła sygnały z konta rzeczywistego i jak do tej pory zarabia na swojej strategi.
W ostatnim wpisie prezentującym jego wyniki "Co u dostawcy Pertsev" nie byłem zachwycony jego wynikami a zyski porównywałem do tych z lokat (delikatna przesada z mojej strony). Obecnie wygląda tak, że dostawca ten w listopadzie miał po prostu gorszy miesiąc.
Ale przejdźmy do wyników.


Zysk w grudniu wyniósł 265$ (jak do tej pory rekord tego dostawcy na tym koncie).
31 grudnia zwiększyłem wielkość pozycji dostawcy Рertsev do 0.06lota. Zmiana miała być na styczeń ale trochę się pośpieszyłem bo dostawca otworzył jeszcze trzy bardzo zyskowne pozycje na koniec roku i z stąd ten pik na końcu wykresu.



Do 30 grudnia zysk wynosił "tylko" 146$ a 31 grudnia wynosił już 265$.
Zmiana wielkości pozycji z 0,04 na 0,06lota odegrała pewien wpływ ale największą zasługę ma w tym oczywiście sam dostawca sygnałów Forex.
A dlaczego chciałem zwiększyć wielkość pozycji? Po udanym grudniu wskaźnik margin call znacznie spadł. Po podniesieniu wielkości pozycji do 0,06lota utrzymuje się na poziomie 14% a więc nadal wszystko wygląda bardzo dobrze.


 Drugim powodem zwiększenia pozycji jest to, że zyski są już na wysokim poziomie więc obecnie ryzykuje utratę zysku a nie wpłaconego kapitału. W miarę jak zyski będą rosły zamierzam podnieść wielkość pozycji docelowo do 0.12lota (ze skokiem co 0.02lota).




Obecnie zysk wypracowany przez dostawce sygnałów Рertsev wynosi 306$. Czyli dla depozytu początkowego ~1000$ jest to ok 31% zysku. teraz już bardzo ciężko porównywać ten zysk do zysków z lokat bankowych, nie wielu inwestorom udaje się wypracować taki zysk roczny (dostawca sygnałów Рertsev na tym koncie jest podłączony od czerwca więc w czerwcu 2014r zrobię wpis podsumowujący zyski i mam nadzieje, że będą większe niż teraz..)


Więcej:
Co u dostawcy Pertsev (listopad)


Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz