środa, 2 kwietnia 2014

ZuluTrade - Podsumowanie marca.




W marcu na moim koncie ZuluTrade na którym testuje dostawce Pertsev nie było nudny.  Na początku miesiąca dostawca Рertsev zarobił 85$ następnie wszystko stracił i zaliczył stratę ponad 100$ by na sam koniec wyjść prawie na zero.
Na końce cały czas coś się działo tylko niestety rezultatów brak.




Wynik -22$  nie jest wymarzonym wynikiem. Liczyłem, że dostawcy Рertsev w końcu uda się przekroczyć na stałe próg 300$ zysku ale wychodzi że muszę jeszcze poczekać :/





Udało mi się osiągnąć lepsze wyniki niż dostawca co świadczy o dobrze dobranych ustawieniach.
Dostawcy Рertsev  pozwalam otwierać tylko jedną pozycje w tym samym czasie.



Uważam, że wynik osiągnięty przez dostawce sygnałów Forex Рertsev jest bardzo dobry, właściwie to 27%  zysku jest rewelacyjnym osiągnięciem ale problemem jest to, że zysk ten w tym roku nie zwiększył się wcale, od grudnia wynik nawet zmniejszył się o całe 9$. Nie poddaje się czekam cierpliwie aż dostawca zacznie znowu zarabiać.

Min. na dostawcy Рertsev  testowałem nową funkcje ZuluTrade pipsy "offset" opisaną na blogu we wpisie "Bonusowe pipsy" i muszę przyznać, że wyniki były bardzo dobre. Tak dobre, że zdecydowałem się podłączyć dostawce do mojego konta rzeczywistego i ustawiłem pipsy "offset" na -120pipsów.



41$ zysku przez 10dni dla pozycji 0,02lota  robi wrażenie.
W weekend zaprezentuje całe wyniki testów z konta demo ZuluTrade.


Więcej:
ZuluTrade - podsumowanie lutego.
ZuluTrade - podsumowanie stycznia.
ZuluTrade - podsumowanie grudnia.



Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz