czwartek, 12 czerwca 2014

Realizacja celów - maj.




Już od kilkunastu dni mamy czerwiec więc najwyższa pora napisać kilka zdań o tym jak w maju radziłem sobie z realizacją celów noworocznych.
Celów było trzy i jak na razie razie radze sobie ze wszystkimi chociaż muszę przyznać że jest to coraz trudniejsze...

Pierwszym celem do zrealizowania jest wprowadzenie systematyki w pisaniu artykułów na tym blogu. W maju nie było rewelacyjnie ale udało mi się założenia zrealizować (min cztery wpisy w miesiącu).

W maju ukazało się 5 wpisów:

 03.05 ZuluTrade - podsumowanie kwietnia.
 11.05 Test "offsetowych" pipsów ZuluTrade cz.II.
 15.05 Arbitraż miesiąc ósmy.
 24.05 Realizacja celów.
 28.05 Wpływ emocji na inwestowanie.



Drugim moim celem na rok 2014 było systematyczne pozycjonowanie bloga. O realizacji tego celu nie będę się rozpisywał bo jest  mało ciekawy ale skoro czytasz ten wpis to znaczy że jeszcze czytelnicy tu trafiają :)




Trzecim i najważniejszym celem była budowa kapitału na inwestycje. Testowanie platformy ZuluTrade nie jest przecież celem samym w sobie. Testowanie różnych funkcji i strategi oraz inwestowanie niedużych kwot za pomocą ZuluTrade miało na celu wyrobienie odpowiednich odruchów oraz eliminacja nadmiernych emocji (więcej we wpisie z 28.05). Myślę, że udało mi się to osiągnąć, dlatego systematycznie zwiększam kapitał zainwestowany za pomocą ZuluTrade (nowe konta itd.)

W maju trochę odbiegłem od stosowanego dotychczas schematu czyli kupowania za zaoszczędzone pieniądze dolarów (do dolarów od zawsze miałem sentyment to i dolary są walutą rozliczeniową na moich kontach w ZuluTrade). Po wpisie Michała o konferencji organizowanej przez TMS Brokers postanowiłem, że warto się tam udać, aby mieć dostęp do wszystkich wykładów otworzyłem konto w TMS i zasiliłem je kwotą dwóch tysięcy PLN (oszczędności z maja). Raczej nie będę używał tego konta i wypłacę te pieniądze, albo zacznę na nim stosować arbitraż, jeszcze muszę to przemyśleć...

Więcej z tej kategorii:

Realizacja celów - miesiąc czwarty.
Realizacja celów - miesiąc trzeci.
Realizacja celów - miesiąc drugi.
Realizacja celów - miesiąc pierwszy.


Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz