poniedziałek, 16 czerwca 2014

Arbitraż - miesiąc dziewiąty.



Eksperyment z wykorzystaniem wahań kursu na parze Eur/Usd zbliża się pomału do końca.
Rozpocząłem go w połowie września i przewidziałem jego trwanie na rok, po roku miałem zamknąć wszystkie otwarte pozycje i sprawdzić ile (jeśli w ogóle)  zarobiłem.
Niestety od trzech miesięcy obserwuje poważne zmniejszenie się krótkotrwałych wahań kursu na których zarabiałem, obecnie ruchy są większe i zdecydowanie dłuższe co skutkuje zamykaniem małej liczby pozycji a więc i małym zyskiem.

W dziewiątym miesiącu testów zamknąłem aż 5 (słownie pięć) pozycji i zarobiłem na nich aż 23$ :/




Niestety nie wygląda to najlepiej...
Zmartwiło mnie to do tego stopnia że otworzyłem dwie dodatkowe pozycje przeciwstawne aby złapać mniejsze wahania ale jak do tej pory nie przyniosło to zamierzonego rezultatu a ilość pozycji otwartych wzrosła do dwunastu.



Struktura samych pozycji nie wygląda najgorzej 7:5 dla pozycji BUY. Aż tak głęboka zmiana kursu w porównaniu z kursem z przed trzech miesięcy bardzo mnie zaskoczyła i to co brałem za głęboką korektę może być zmianą trendu. Dla tego konta nie ma to może dużego znaczenia ale drugie konto które otworzyłem na początku kwietnia może być zagrożone, struktura pozycji na tamtym koncie jest  9:1 dla pozycji BUY , bez większej korekty może być nieciekawie...

Przez dziewięć miesięcy trwania eksperymentu na moim koncie przybyło 467$ a w pozycjach otwartych jest -211$ co na czysto daje zysk 256$.



Biorąc pod uwagę depozyt początkowy w wysokości 800$ daje nam procentowy zysk na poziomie  32%
Dla mnie taki poziom zysku jest do zaakceptowania ale podczas rocznych testów na koncie demo zysk wyniósł ponad 80%, co prawda do zakończenia eksperymentu zostało jeszcze trzy miesiące ale jeżeli sytuacja się nie zmieni (niewielkie wahania na kursie EUR/USD) to nie sądzę aby zysk się znacząco zwiększył.
Należy pamiętać o wypłacie jakiej dokonałem z tego konta (opisana we wpisie "Arbitraż Eur/Usd - pierwsza wypłata" ) która de facto zwiększa nam trochę procentowy poziom zysku ( reinwestowanie środków ).


Więcej wpisów na ten temat:

"Arbitraż - miesiąc ósmy"
"Arbitraż - miesiąc siódmy"
"Arbitraż - miesiąc szósty"
"Arbitraż Eur/Usd - pierwsza wypłata"




                         Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!                        
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz