wtorek, 2 grudnia 2014

Podwoić depozyt w 19 miesięcy ??




Tytuł jest trochę przewrotny bo będę dziś pisał nie o dziewiętnastym a osiemnastym miesiącu testów dostawcy sygnałów Forex o pseudonimie  Рertsev na platformie ZuluTrade (więcej o platformie we wpisie "ZuluTrade - Jak to działa?"). 
Więc skąd dziewiętnasty miesiąc wziął się w tytule?
Dostawcy Pertsev idzie tak dobrze,że  podwojenie kapitału jaki włożyłem w testy jest niemal pewne.

W listopadzie testowany dostawca sygnałów Forex osiągnął fenomenalny wynik 358$.






W trakcie miesiąca wynik dobił do 500$ o czym informowałem na fanpage na Facebooku i w tym momencie (dodając dziesięcioprocentowy bonus od pierwszej wpłaty) został podwojony kapitał jaki mam na tym koncie. Jestem przekonany że w grudniu podwojenie zostanie przypieczętowane...




Obecnie dostawca wypracował 780$ zysku na moim koncie czyli 78% zysku w stosunku do depozytu wpłaconego 1000$ (lub jak na screenie 71% od depozytu wraz z bonusem).
Przy zysku 900$ wypracowanym na moim koncie ZuluTrade przez tego dostawce sygnałów Forex stan mojego konta będzie wynosił 2k $ (100% zysku).

Rozpoczynając testy nawet nie śnił mi się taki wynik w tak krótkim czasie.



Wykres przedstawiający zysk w $ wykazuje spore wahania ale jest to spowodowane głównie ciągłym zwiększaniem wielkości pozycji jakie pozwalam otwierać temu dostawcy sygnałów Forex.
Zaczynałem od wielkości 0,01lot zwiększałem wraz z rosnącym zyskiem (tak aby w stopniu minimalnym ryzykować wpłacony depozyt )dochodząc do 0,1lota w listopadzie.
W grudniu dostawca Pertsev będzie mógł na moim koncie ZuluTrade otwierać już pozycje wielkości 0,11 lota.



Na wykresie wyrażający zysk w pipsach (zniwelowany jest wpływ zmiany wielkości pozycji) już wahania nie występują, krzywa zysku pomału ale systematycznie kieruje się na północ :)






     Platformę ZuluTrade możesz testować razem ze mną na koncie demo.       
      
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!





2 komentarze:

  1. Wynik robi wrażenie.
    Trzymam kciuki aby udało się do końca roku spełnić założenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Na obecną chwile wszystko wskazuje że się uda :)

      Usuń