czwartek, 25 listopada 2010

Konto LIVE pierwszy tydzień

Minął pierwszy tydzień testowania ustawień Zulutrade na koncie rzeczywistym.
To nie był dobry tydzień, złe posunięcia moich faworytów ( Circle-q i Pro-B5 )
już drugiego dnia doprowadziły do obsunięcia o 60$ i 63pipsy.
Zresztą zauważyłem że wyniki tych dostawców na nowym i starym koncie  różnią się (na niekorzyść nowego) dziwne bo oba konta są u tego samego brokera. Trzeba będzie się temu przyjrzeć...
 
Na szczęście udało się w znacznym stopniu odrobić stratę w.w dostawców i tydzień zakończył się ze stratą -22$ (ale w pipsach był zysk +54 pips).


Wprowadzam też zmiany w ustawieniach.
Proponuje zrównać dostawców  Circle-q i Pro-B5
i pozwalać im otwierać pozycje o wielkości 0,02lota.
Większą zmianą jest podmiana dostawcy (chartmaster63 bardzo dobrze sprawował się podczas testów DEMO )


Wyniki dostawcy chartmaster63 z ostatniego miesiąca
(w październiku też prezentowałem jego wyniki na blogu)


3 komentarze:

  1. dziękuje za wiadomość na poczcie sam sie interesuje forexem na razie ma roczną praktyke z różnym skutkiem ze względu na prace ,pracuje na zmiany.A zulutrade jest ciekawą alternatywą narazie założyłem konto demo,i sam testuje twoje ustawienia,a twój blog bardzo mi pomaga ze względu na mieszane opinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za opinie.
    Pisze tu o swoich odczuciach i spostrzeżeniach stąd pewnie mieszane odczucia.
    Na razie idea ZuluTrade mocno mnie wciągnęła i przeprowadzam testy którymi się dziele na blogu.
    Nie wiem jak te testy się skończą ale mam nadzieje że uda mi się zbudować system zarabiający (stabilnie i z akceptowalnym ryzykiem) 5-10% miesięcznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. będe obserwował bo tak naprawde nie ma nikogo kto ma takiego bloga o zulutrade

    OdpowiedzUsuń