czwartek, 18 listopada 2010

Nowe konto, nowe ustawienia....

W weekend otworzyłem nowe konto Zulutrade nadal w AAAFx.
Wczoraj wpłynął depozyt (wpłaciłem minimalny wymagany 300$, dostałem 10% bonusu)  i ustawiłem dostawców sygnału Zulutrade.

Dostawcy trochę się zmienili w porównaniu z kontem starym
Wyrzuciłem definitywnie fx2018 bo ciężko ostatnio przewidzieć co wykombinuje i wielokrotnie zawiódł moje zaufanie (a tak ładnie się zapowiadał...)
Zostawiłem Circle-q i Pro-B5
do nich mam duże zaufanie co odzwierciedla się wielkościami pozycji jakie im pozwalam otwierać na moim koncie.
Dodatkowo dodałem 2 ryzykownych (stosujących strategie 100% skuteczności) Tokyo FX i Al - Fx7 

Wybrałem akurat ich z dwóch powodów.
- Nie grają na tych samych walutach
- Nie zadowalają się kilkoma pipsami zysku.
Średnia  Tokyo FX  to +50pipsów a  Al - Fx7  +30 pipsów.

UWAGA.
Gracze Ci mają duże tymczasowe obsuwy więc należy tak dobrać wielkość pozycji aby nie wyzerować sobie depozytu. Ja ustawiłem SL dla tych graczy dość daleko żeby nie zaburzać ich strategi.
Wielkość pozycji jest tak dobrana, że zadziałanie SL nie będzie się równało z wyzerowaniem depozytu.
Każdemu z dostawców pozwalam otwierać tylko jedną transakcje na moim koncie.



Statystyki dla tego konta będą prezentowane co tydzień, nie będę ingerował  w konto (częste zmiany ostawień/dostawców pozycje otwierane ręcznie itd.) jak to miało miejsce przy pierwszym koncie testowym.
Pierwszego konta nie zamykam będę na nim dalej przeprowadzał próby i otwierał pozycje manualnie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz