czwartek, 6 listopada 2014

ZuluTrade po 17 miesiącach testów.




Ostatnio zaniedbuje bloga, fakt ten jest bezsprzeczny i strasznie mnie to denerwuje. Obiecuje poprawę ale jeszcze nie teraz :)
Dziś będzie krótki wpis z podsumowaniem testów dostawcy sygnałów Forex o pseudonimie  Рertsev na platformie ZuluTrade (dla tych co nie znają tej platformy proponuje wpis Zulutrade - Jak to działa? ).

W najbliższy weekend opisze czym się zajmowałem prze ostatnie dwa miesiącem (kosztem min bloga i ZuluTrade), jak się zakończył mój test "arbitrażu", oraz jakie mam plany na przyszłość.

Ale wracajmy do ZuluTrade.
Mimo mojego braku czasu, na platformie ZuluTrade wybrany przeze mnie dostawca sygnałów Forex cały czas kontynuował swoją robotę. Dziś ocenie efekty tej pracy.






Z powyższego wykresu widać, że sygnały Forex w ciągu dwóch ostatnich miesięcy były bardzo różnej jakości. Oczywiście październik zakończony zyskiem 164$ ale po drodze była strata o podobnej wielkości.



Na wykresie wyrażonym w pipsach widać że dostawca radził sobie znacznie lepiej a moje modyfikacje sprawiły że na moim koncie zysk był ponad 5x mniejszy. Ale nie zamierzam nic w ustawieniach zmieniać, wole mieć nad wszystkim kontrole i 5x mniejsze zyski niż zostawić dostawcy sygnałów wolną rękę, zwłaszcza że do tej pory Рertsev nie osiągał dużo lepszych wyników niż na moim koncie.



 Dopiero w ciągu ostatnich miesięcy dostawca trochę odskoczył ale myślę że linia niebieska z linią pomarańczową znowu się zejdą :)




Na koniec ogłoszenie :D
Bank Inteligo do końca miesiąca przedłużył promocje na swoje konto.
Każdy nowy klient który otworzy do końca miesiąca konto i wyda 200zł za pomocą karty otrzyma premie w wysokości 100zł, dodatkowo mamy szanse wygrać jeden z 210 czytników Kindle 6. Po otrzymaniu bonusu kartę można zastrzec a konto zamknąć.


https://inteligo.pl/wniosek/konto?membercode=1&membercode=1#

 Aby otrzymać premie należy w polu kod promocyjny wpisać kod osoby polecającej.
Jeżeli nie macie osoby która mogła by wam polecić konto proponuje skorzystać z mojego kodu 789260951.
Dokładnie opisałem tą promocje we wpisie "pieniądze leżą na ulicy" na dole.

1 komentarz:

  1. Jakoś nie bardzo kojarzę takie systemy. Ja i tak najczęściej korzystam z kantoru internetowego https://cinkciarz.pl/wymiana-walut/kursy-walut-cinkciarz-pl gdyż pracując za granicą lepiej jest mi wymieniać walutę w formie online. Nie dość, że jest bezpiecznie to jeszcze zawsze są wysokie kursy wymiany.

    OdpowiedzUsuń