sobota, 29 marca 2014

Moja dalsza droga z ZuluTrade.



Ostatnio na blogu poświęcałem trochę mniej miejsca platformie ZuluTrade, zacząłem pisać bardziej ogólnie o inwestowaniu a najwięcej pisałem o swoich inwestycjach w tym o projekcie do którego się bardzo zapaliłem czyli o wykorzystaniu wahań kursów na parze Eur/Usd (tzw arbitraż ). Nie prawda, że straciłem serce do ZuluTrade bo przecież cały czas przeprowadzam testy dostawcy Рertsev na koncie z depozytem 1tyś $ i mimo sporych wahań z wyników jestem zadowolony. Od miesiąca testuje też platformę ZuluTrade pod kątem wykorzystania nowej i wg. mnie rewelacyjnej funkcji jaką są pipsy "Offset"  opisane we wpisie "Bonusowe pipsy".
Testy na razie przeprowadzam na koncie demo i po pierwszym miesiącu wyniki przerosły moje oczekiwania. Wyniki oczywiście zaprezentuje na blogu już w następnym tygodniu.
Jeżeli wyniki będą powtarzalne to chętnie przeniosę testy na konto rzeczywiste, ale to trochę musi poczekać ponieważ obecnie wolne środki przeznaczyłem na arbitraż.
Środki już wpłaciłem na konto, sytuacja po ostatnim wystrzale na parze eur/usd też już prawie wróciła do normy więc od następnego tygodnia ruszam z nowym kontem.


  

Co prawda liczę na dalszą obniżkę kursu ale już jest dobry moment aby zacząć z nowym kontem.
Na starym koncie sytuacja też pomału wraca do normy, zysk po sześciu miesiącach wynosi 177$ czyli ponad 22% liczę, że do końca testów ( testy przewidziałem na 12 miesięcy) wynik uda się podwoić. Podczas testów demo po roku udało mi się osiągnąć wynik ponad 80% zysku, ale podczas testów na koncie rzeczywistym nawet wynik o połowę niższy był by dla mnie wielkim sukcesem. Należy zwrócić uwagę, że wynik końcowy będzie wyższy ponieważ część zysków wypłaciłem (250$) i ponownie zainwestowałem.
Nowe konto zasiliłem kwotą 2300$ i będę otwierał pozycje wielkości 0,03lota oczywiście wyniki będę prezentował przy comiesięcznych podsumowaniach arbitrażu.




Następnie w planach mam otwarcie konta rzeczywistego z depozytem 1000$ do testowania nowych strategi na ZuluTrade. Duże nadzieje pokładam w pomyśle połączenia strategi aktywnego wybierania bezpiecznych dostawców z wykorzystaniem funkcji pipsy "ofset". Mam nadzieje że pomysł pozytywnie przejdzie testy na koncie demo. Jest to dla mnie ważne ponieważ nie chce lokować całego kapitału w strategi wykorzystującej wahania na parze eur/usd. Dlatego w tym roku nie będę już zwiększał swojego zaangażowania w arbitraż tylko w ZuluTrade. Należy się związku z tym spodziewać większej ilości wpisów o platformie ZuluTrade.
Co do arbitrażu też mam duże plany ale najpierw niech w dłuższym czasie pokaże swoją skuteczność.



Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz