czwartek, 15 maja 2014

Arbitraż miesiąc ósmy.




Ósmy miesiąc testów arbitrażu mamy już za sobą. W przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca ten był bardzo interesujący. W końcu nastąpiła długo wyczekiwana przeze mnie korekta kursu na parze eur/usd, głębokość korekty mnie pozytywnie zaskoczyła. Oczywiście wykorzystałem otrzymaną szanse, zrobiłem porządek w otwartych pozycjach tak że prawie znajdują się w równowadze 6:5 na korzyść pozycji sell.
Zamknąłem jedną stratną pozycje sell która była najdalej od aktualnego kursu co zniwelowało cały wypracowany w tym miesiącu zysk ale jestem przekonany że zaowocuje to już w następnym miesiącu.





Tak prezentują  się otwarte pozycje, wyglądają dużo sensowniej niż miesiąc temu.



Ósmy miesiąc testów wykorzystania wahania kursu na parze eur/usd był pierwszym miesiącem w którym osiągnąłem stratę -8$ jest to związane z zamknięciem stratnej pozycji która miała nikłe szanse zamknąć się z zyskiem.



Strata z otwartych pozycji znacząco się zmniejszyła (do poziomu niewidzianego od dwóch miesięcy)
spowodowało to wzrost zysku netto do 240$. Biorąc pod uwagę depozyt początkowy 800$ daje to zysk  30% co prawda podczas testów demo udało mi się osiągnąć wyższy wynik ale i z takiego jestem bardzo rad. Należy pamiętać że ponad dwa miesiące temu  wypłaciłem cześć zysku (Arbitraż pierwsza wypłata). Wspomniane 270$ pracują już na innym koncie jako część depozytu początkowego więc uwzględniając procent składany wychodzi zysk większy niż 30%.

Od początku kwietnia aktywne jest nowe konto ZuluTrade z depozytem 2300$ na którym też testuje arbitraż (wielkość pozycji 3razy większa niż  przy koncie opisywanym powyżej).




Jak na razie wszystko idzie tak jak powinno, przez pierwsze trzy miesiące zysk jest nieznacznie większy niż strata z otwartych pozycji. W tym przypadku korekta kursu rozbiła równowagę w jakiej znajdowały się pozycje ale w początkowym okresie zastosowania arbitrażu nie robi to dużego problemu (niewielka liczba otwartych pozycji - obecnie 5).
Mam nadzieje że po ośmiu miesiącach zysk netto też będzie wynosił 30%.


Więcej wpisów o arbitrażu:

"Arbitraż - miesiąc siódmy"
"Arbitraż - miesiąc szósty"
"Arbitraż Eur/Usd - pierwsza wypłata"




                         Przetestuj ZuluTrade na koncie demo już teraz!                        
ZuluTrade - Automatyczne inwestowanie na rynku forex jeszcze nigdy nie było takie proste!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz